Nu var det helg!

Då tackar vi denna jobb vecka och ser fram emot en HELT ledig helg. Ska vila upp mig i helgen tror jag. Har varit så förbaskat trött nu igen, fattar inte varför.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får bli att duscha sen käka julskinka tror jag. Kanske kikar på någon film eller lägger mig och sover ett tag efter det.

Men iaf så har dagen gått fort idag, har varit rätt mycket folk, vilket jag gillar. Då får man något att göra, så det känns fint.

Förresten så var jag och kollade om min stereo hade kommit igår, men icke de. Men på måndag sa dom att den skulle vara här, och det kunde han nästan lova så jag får väll hoppas det. Äntligen säger jag bara. Nä ska inte säga det innan jag har den i handen. Med min tur så lär den ju inte ha kommit på måndag, eller så är den väll trasig eller något så jag får vänta ännu längre...

Oj nu väntar duschen på mig så nu ger jag upp.


C ya

Kommentarer
Postat av: Kund

Skandal gällande din stereo. Jag skulle aldrig ha ditt tålamod. Hoppas du får någonslags kompensation för ditt tålamod.

2009-12-04 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0