Nu drar jag!

Vaknade klockan 08:00 och klev in i duschen, och ni sitter jag och äter lite. Ska se till så jag inte glömer mobil laddaren, bäst jag tar fram den nu direkt tror jag.
Ja iaf, så åker jag far, mor och bror iväg till Sundsvall nu snart, som jag redan skrivit kom jag på nu. Men iaf, får se om jag hinner uppdatera bloggen så mycket, annars vet ni ju vvarför det inte står så mycket här idag och imorgon.
Blir ju borta tills imorgon, imorgon kväll antar jag. Sen jobbar jag på tisdag igen. Men har ju fått varit ledig 5 dagar då så det gör inte mig så mycket..
Nä ska ta och äta klart nu sedan åka iväg. Tror jag ska sova i bilen, det är de som är bra med att inte köra själv...

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0