Några idér???

Vad säger ni, borde jag inte hitta på något nytt på bloggen. Börjar bli lej på att det inte är något nytt. Funderar på lite olika saker faktiskt. Ska se om jag inte kan fixa till något.
Någon som har något förslag så får ni gärna dela med er. Behöver så många idér som möjligt. Blir det inte just din idé denna gång så kanske den kommer till användning lite senare. Nästa år eller nått kanske...


Förresten, prisa gud, skatteåterbäringen. Ja det var väll allt jag ville säga...
Helt fantastiskt, kom på en sak nu. Har ni lagt märke till att det är extra pris på clementiner nu??? Wohooo nu ska här handlas, lagomt till lönen och allt. Det får bli morgondagens uppdrag för mig...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0