Mina nya tröjor!

Hemma, blev kaffe med Niklas, Daniel och Anton. Har nu testat båda tröjorna jag fick, och dom passade ju faktiskt riktigt bra om jag själv får bestämma. Det är en farfarströja och en huvtröja. 
Men farfarströjan kliar som fan, men det får jag helt enkelt vänja mig vid.


Såhär ser huvtröjan ut. Exakt som den på bilden är det, eftersom det var en sådan jag beställde.
Fast färgen är lite annorlunda, lite mer brunaktig. Så det är inte exakt som på bilden kom jag på.

Och såhär ser farfarströjan ut. Men den är exakt som på bilden, samma färg och allting. Det är den här som sticks, men det gör inget...

Ska göra mig någon mat nu hade jag tänkt...

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygga!

Du får ha en t-shirt under farfarströjan :)

2009-12-22 @ 23:35:25
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0