Måste läsa!

Ja då var det slut på helgen och man ska upp och jobba imorgon igen. Har varit med Niklas idag, först var vi på frasses och käkade, drack kaffe och pratade lite med Therese. Sen for jag hem till mig och gjorde så lite som möjligt. Eller innan jag for hem för att göra så lite som möjligt så for jag hem till min mor och spelade golf med min bror. Alltså på wii, inte riktig golf. Jag vann inte, så man kan säga att bror min måste haft en bra dag. Eller så kan det bero på att han är en aning bättre, men det har jag svårt att tro...
Jaja, sen kom Niklas till mig så vi drack kaffe och kollade på vem kan slå filip och fredrik. Va ju sista avsnittet så nu slipper man kolla på tv på söndagar...

Nä nu ska jag ta och lägga mig och läsa svensk maffia har ju inte läst någonting alls på typ 2 dagar tror jag. Så ska passa på nu innan jag ska sova.

Just ja, imorgon är det ju måndag, hoppas min stereo har kommit. Slutar klockan 14:00 så då ska jag åka och kolla om den kommit. Om den inte har det så blir jag RIKTIGT irriterad kan jag lova...


C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du måste ha dålig mage som du dricker kaffe =P

2009-12-06 @ 23:34:07
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0