Massa mysko!

Alkohol konserverar allt utom värdighet och hemligheter...
Alkohol kan få dig tro att det är OK att vara med andra än din partner...

Nä men skämt och sido hade egentligen inget att skriva just nu, men ska försöka få ihop några rader iaf...

Sitter hemma och funderarpå om jag ska spela poker en sväng och se om man kan tjäna ihop en slant. Skulle ju vara bra, fick ju räkning på bilen idag så. Känns ju jätte skoj att få den i december när man måste lägga pengar på julklappar m.m.
Men det är bara att se så glad ut man bara kan och betala hr jag fått lära mig.
Inte för att jag tror att jag skulle tjäna ihop så mycket pengar på att spela poker men några kronor kan man ju alltid tjäna ihop. Och det är ju iaf någonting, bättre än ingenting iaf.

Det är ju som jag brukar säga, a positive anything is better than a negative nothing.
nä nu ljuger jag, brukar jag inte alls säga. Men det lät bra just nu!

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

För att jag gjorde mig så bra med ljusen...

2009-12-18 @ 22:36:03
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0