Man sover kanske aldrig!

Sådär ja, har man hinkat i sig lite mer kaffe då. Niklas kom till mig runt 19:30 typ, så då vart det ett avsnitt av en fyra för tre, sen ullared sedan grannfejden. Måste nog sluta dricka så mycket kaffe, kanske är därför jag inte kan sova om nätterna. Ska se om det blir någon skillnad om jag ger fan i kaffe en hel vecka...
Får se hur det blir med det, men ska iaf försöka. Lär nog kunna hålla mig tills imorgon iaf, haha...
Funderar på vad jag ska hitta på nu, kanske lägga mig och läsa elelr något. Är ledig imorgon förresten, ska iväg och kolla stereon igen då. Men nu ska jag inte hoppas längre, får se imorgon helt enkelt om den kommit...

Fick en konstig tanke i natt igen då jag inte kunde sova, har kanske inte nämnt att jag inte kunde sova i natt igen. Sista gången jag kollade på klockan så var den 03:35. Sen tror jag faktiskt att jag somnade stracks efter det, för jag minns då inget mer efter det tror jag.
Men iaf så låg jag och tänkte en konstig tanke när jag låg där och försökte somna. Vilket jag ofta gör då ag inte kan sova, tänker på konstiga saker alltså.
Jag låg och funderade på om man verkligen sover när man sover. Skulle vara kul att filma sig själv en natt bara för att få se vad man gör. Tänk om jag är uppe och kutar eller kastar bollar på fönstret eller vad som helst. Jag har ju inte en aning om vad jag gör. Kanske ligger och pratar eller gör massa ljud.
Tänk om det är så att man egentligen inte sover, utan man har bara tappat minnet. Man går och lägger sig och sover, tror man. Men i själva verket så när man somnar så somnar man inte utan man tappar helt enkelt minnet sedan kliver man upp och göra saker som man sedan inte alls kommer ihåg när man sedan "vaknar" på morgonen. Människan kanske är en evighetsmaskin. 
Folk kan ju ligga och kolla på då andra sover tänker säkert ni då. Men tänk om man automatiskt "lossas" sova tills man känner att dom andra också sover. Då börjar man kliva upp och hittar på saker med varandra. Förstår ni hur jag menar?
Eller det lär ni ju inte göra, ni tänker säkert att jag är knäpp och borde få hjälp.

Men det var bara en tanke som slog mig, men fattar väll jag med att så är det nog inte. Men skulle vara skoj ändå o mman tänker efter. För det finns ju många konstiga saker här i världen. T.ex när man nyser, så är man död. Alltså just under nysningen så är man död, ganska konstigt. Svårt att tänka sig, men enligt forskare så är det ju så. Men jag vet inte ja vad man ska tro. Men om det stämmer så har jar dött typ 12 gånger på mindre än 5 minuter.
Nä finns mycket som är konstigt/märkligt kan jag tycka...

Men tillbaka till natten som var, egentligen så började jag bara tänka på hur jag beter mig då jag sover. Men sen började tankarna flyga iväg och blev helt knasiga. Men erkänn att det skulle vara kul att filma sig själva en natt då man ligger och sover helt själv...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0