Lira om 30 min!

Jahaja, det blev till att spela lite senare än planerat. Skulle egentligen börjat spela vid klockan 10:00 så jag var vaken då, eller jag vaknade faktiskt typ 09:50 typ. Men det spelade ju ingen roll efter som det blev klockan 12:00 nu istället. Var ett jäkla tag sen vi lirade nu faktiskt. Ska bli riktigt roligt att slå lite på trummorna igen.

Hmm hur ska jag göra ikväll då? Funderar starkt på att skita i att gå ut ikväll faktiskt. Det känns inte jätte lockande att stå ute och frysa i en kö bara för att komma in. Blåser och kallt är det ute så får nog bli en kväll hemma bara...  Om det inte finns någon hjälte som har en förköps biljett förstås...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0