Kom in på andar och spöken!

Sitter hemma nu ska sova när som helst hade jag tänkt. Har varit med Therese ikväll så ni vet. Behöver jag säga att vi drack kaffe och kikade tv eller? Nä jag förstod det.
Har inte hunnit smakat skinkan funderar på att göra det nu innan jag ska lägga mig ner och blunda.
Somnade förresten i soffan efter att jag gjort julskinkan, tar på krafterna att göra jul skinka tror jag.

Wooh SHIT, nu höll ju jag på att skita knäck iaf. Sitter helt ENSAM hemma hos mig oh skriver här. Sen hör jag hur det börjar låta i hallen. När jag kollar dit så ser jag att min boxsarsäck som hänger i hallen gungar fram och tillbaka... Tro inte jag höll på hoppa i taket heller. Fan börjar spöla innan klockan ens slagit 00:00.
Nä nu blir det sängen för mig, jag tänker då inte vara vaken medans spökena lever om iaf. Så det får bli julskinka imorgon istället.

Närå så rädd blev jag kanske inte, det får bli en bit skinka nu med innan jag går och lägger mig. Kan ju inte direkt påstå att jag är rädd för spöken eller andar eller vad det nu är. Men tro på det, de gör jag iafall...
Faktiskt inte första gången det händer något konstigt, sett och hört saker förrut med faktisk. Sen om folk tror mig eller inte var upp till er själva. Kan ju inte direkt bevisa något.
Men har sett saker som jag inte berättat för någon, sen har någon annan sett samma sak, och berättar det utan att jag nämnt något om det. Så helt klart tror jag på sådant.
Men som sagt ni får tro vad ni vill. Det sägs ju att om man inte tror på det eller så så tar "andarna" inte kontakt med en heller. Så svårt att tro på något när man inte varit med om det själv, men sen går det inte att vara med om det om man inte tror på det heller. Ganska konstigt om man tänker efter. Så förstår inte hur jag kan ha sett/hört saker, men jag kanske alltid har trott på andar, det vet jag ärligt talat inte. Men det kan ju säkert vara så. Jag menar minns inte vad jag trodde på och inte när jag var yngre...
Men nu tror jag absolut på sådant, eftersom jag varit med om vissa skumma saker. Typ sett skuggor gå förbi när jag har varit helt själv hemma, vaknat mitt i natten och känt på mig direkt att det varit någon där, kollat på stereon när ljudet har börjat höjas och sett att siffrorna på stereon ändras medans jag sitter och kollar. Tv:n har startat även om jag inte ens är i samma rum. Sett en tant gå förbi ett fönster mitt i natten, sen försvann hon helt plötsligt och syntes inte något mer. 
Det var den gången jag menade när jag skrev lite längre upp  här att någon annan sett sama sak utan att den personen ens vetat om att jag sett det.
Den personen började berätta helt plötsligt utan anledning när vi satt och kollade på tv att den personen sett en tant få förbi ett fönster fönster mitt i natten. Och då frågade jag om tanten hade en viss mössa på sig och höll i en korg, och försvan helt plötsligt. Då kollade den personen som sett samma tant kolla på mig med stora ögen och fråga hur fan jag visste det. Så jag sa som det var. Jag har sett tanten jag med i samma fönster mitt i natte.
Kan ju vara en tillfällighet att en tant går förbi mitt i natten med en korg, men har väldigt svårt att tro det faktiskt...

Näh nu ska jag sova men först julskinka! 

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0