Julklapps inslagning!

Nu har jag slagit in julklapparna, men hade tyvärr inge riktigt omslagspapper eller snöre. Så jag fick helt enkelt ta vad jag hade hemma. Tidningspapper och något vitt tråkigt rep. Men sen när jag slagit in alla julklapparna så kom jag fram till att det va ingen idé att skriva namnen som de olika julklapparna är till, eftersom det inte syntes ändå. Är ju text överallt i en tidning ni vet...
Men då fick jag ju en ultra snille super smart idé, jag skriver namnen på pepparkakor och klistrar fast med lim på själva julklappen. Dåligt smart drag av mig då, kan ju lova att ni blev total schackmatt när ni läser hur jag beter mig med julklapparna.
Tog "Karlsons universalklister" så det skulle sitta fast riktigt bra, så dom inte åker av innan julafton tänkte jag. Man måste ju vara på den säkra sidan...
Ni kanske är sugna på att se hur det blev till slut??? Kolla noga här nu då... Men har tagit patent på idén så ingen idé att ni försöker sno den från mig.



Så dåligt var det väll ändå inte? Lägg märke till pepparkakorna nu så ni inte missar dom...
Kan ske inte blev världens finast paket ändå. Men vad gör det, det är ju insidan som räknas.

Nä nu ska jag ta och bege mig härifrån.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0