Historia 32

Vill varna känsliga läsare, men läs om du vill. Men klaga inte på mig om du gör det och du tyckte den var hemsk/äcklig. Tar inte på mig något för skämten jag skriver, inte jag som kommit på dom så...


En man kommer in på en bar och berättar glatt:
- När jag var på väg hem igår upptäckte jag en kvinna som var fastbunden vid järnvägsrälsen, precis som det brukar vara på film. Så jag skar sönder repen och tog med henne hem. Och jösses vad vi pippade!
Vi hade sex hela natten; på sängen, i soffan och på golvet.
Vi gick igenom varenda ställning som finns och nya som jag inte ens visste fanns.
- Fantastiskt, vilken tur du hade! sa bartendern. Var hon snygg?
- Jag vet inte, jag hittade aldrig huvudet...


Klaga inte om du läste fast jag varnade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0