Hemma!

Jaha då var jag hemma igen då. Ska börja packa upp allt jag köpt och så nu, sen får det nog bli sängen. Måste ju upp och jobba imorgon. Skönt att slippa sitta i bilen, man sitter inge vidare skönt i bilar inte...

Just de ja, klippte mig ju i Sundsvall idag med, och syster min ville ju se hur det blev så jag fick helt enkelt ta kort då jag kom hem. Så här ser det ut iaf, har legat och sovit i bilen så kanske inte riktigt är exakt som det borde men vad gör det...



Såg nu att jag verkar kolla på någonting med väldigt intressant blick, vette tusan vad jag kollar på faktiskt. Kanske beror på att jag är rätt så trött med...

Just de ja, köpte även skumpa till nyår innan vi åkte hem...

1,5 liter borde ju räcka en stund tyckte jag...  Men vi lär nog kanske bli några stycken så slog på stort direkt tänkte jag. Och billig var den med, 129 kronor endast. Men vem har sagt att man måste ha någon äkta jäkla skumpa då?

Nä ska fortsätta packa upp nu jag...

 

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tummen upp!

2009-12-28 @ 21:41:46
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0