Hemma från Ö-sund!

Då var man hemma efter en dag med Therese i Östersund. Har lyckats köpa dom alla julklappar nu tror jag. Känns skönt att få det gjort, men plånboken belv lite sur kanske. Men vad gör det, är ju bara jul en gång varje år så...
Passade även på att köpa mat på Willys som jag kan frysa in, smart va? Tycker jag iaf att det är.

När vi var påväg hem så hamnade vi vid en trafikolycka, vid muråsen. Står på www.op.se att det var flera bilar inblandade, men vi såg bara en bil då vi kördeförbi där, sen 2 stycken ambulanser. Men det kan ju ha varit någon mer bil i diket eller något liknande med, det vet jag inte.
Sen mötte vi brandbilen en bit därifrån bara. Så vi tänkte att det måste ju nästan just ha hänt. Och så läste jag på www.op.se nu att larmet hade kommit 16:38, och vid 16:45-16:50 så körde vi förbi där.
Hemskt när det händer sådant, inte alls roligt. Men vi får hoppas att det gick bra för dom inblandade iaf.

Nä nu ska jag laga någon mat tror jag. Börjar bli hungrig igen.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0