Hastigheten!

Skjutsade min bror till en polare, sen hämtade jag Therese samtidigt för hon slutade så vi for hem till mig sen kom Niklas hit så vi kikade på I Manegen Med Glenn Killing, så jäkla bra det är asså. Sen skjutsade jag hem Therese och hämtade bror min.
Kanske borde starta Taxi, kör hit och dit ändå juh. Nä men skjutsar inte folk utan annledning, sen så är det ju så att man kan faktiskt inte ringa mig hur som helst och tro att jag ska skjutsa. Men för en slant så brukar det kunna gå bra...

Kom att tänka på en sak idag förresten. Det här med att dom sänker hastigheterna över allt. Till vilken nytta då egentligen? Jag menar dom som kör på tok förfort har väll antagligen inte brytt sig om hastigheten tidigare, så varför skulle dom göra det bara för att dom ändrar en siffra på en skylt. Har jag väldigt svårt att tro faktiskt.
Varför gör dom ens bilar som går 200+ när man ändå inte får köra det liksom. Borde väll funka bättre att göra bilar som går saktare än att hålla på att sänka hastiheterna på alla vägar istället. För hur många följer egentligen hastighetsbegränsningarna?????

Nä nu ska jag sova hade jag planerat, ska upp och jobba imorgon, skulle varit ledig imorgon men bytte dag så jag jobbar imorgon och är ledig tisdag istället. Ska in till Östersund då så...



C ya


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0