Har varit lej!

Har inte blivit mycket skrivet idag, har varit slö några dagar nu tycker jag. Men ska bli ändring på det. Men idag har jag först hållit på att fixat med stereon efter att jag slutat. Fick köpa en ny kabel som jag ska dra i bilen imorgon. Den nya stereon har så mycket saker så den känner skillnad på olika högtalare så alla spelar inte, måste koppla en ny kabel så högtalarna ligger på olika ställen. Så det ska jag göra imorgon när jag är ledig hade jag tänkt.  
Sen ikväll har jag varit med Therese och Niklas, vi spelade familje geni. Jag var bäst, så ni vet. Niklas vann och Therese kom tvåa. 
Sen satt vi och kikade lite på datorn, och den fick något ryck och började låta as konstigt, men det gick över när jag tryckte ut och sen in skivan igen. Skivan låg rätt också så vette fan vad som hände. 

Blir inte mycket mer skrivit ikväll faktiskt. Är trött och har grymt ont i huvudet, har haft ont i huvudet hela dagen. Sån här sprängande huvudvärk. Dåligt lej jag är på den nu kan jag lova. Hoppas den är borta imorgon.

Men ska bli bättre på skriva, det lovar jag. Varit allmänt lej ett par dagar och vet inte varför. Men det är väll någon sorts period, sådana kan man ju ha har jag hört...
Nä men som sagt har varit lej ett tag nu. Så ska jag vara ärlig så har jag inte haft någon lust att skriva alls faktiskt. Men men, börjar kännas bättre nu, förutom huvudvärken då... Aja ska börja skriva mer redan imorgon...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0