God natt!

Skrev med en person idag som jag inte pratat med på VÄLDIGT länge, det var roligt att höra hur den personen hade det nu för tiden. Men finns nog mycket mer att prata om, kunde ju inte skriva allt direkt. Har ju hänt mycket under så lång tid så.
Men kul att höra något från den personen iaf. Så man får hoppas att man hörs något mer.
Det roliga med det hela var att jag tänkte på den personen bara för någon dag sedan och sen hörde man från den idag. Lite mysko  om man tänker efter.

Nu vill inte jag vara vaken längre, så nu går jag och lägger mig. Och ingen kan säga något om det, för om jag vill sova så sover jag...
Kommer ju en dag imorgon med, får se vad den har att erbjuda.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0