Fixat lite!

Jaha då har jag först och främst redan druckit kaffe, som jag sa att jag inte skulle göra på en vecka. Blev en kopp kaffe med Therese på frasses. Sen har jag hållit på att fixat lite i bilen ett bra tag, för att få alla inställningar på plats... Men nu låter det och ser bra ut. Ska läsa bruksanvisningen och se om jag kan få till så jag kan prata i mobilen genom den nu hade jag tänkt. Finns mycket saker på den märkte jag. Har nog det jag gör om jag ska lära mig alla inställningar och kunna prata i mobilen genom den. Bara för att få till mobil så är det typ 4-5 sidor med hur man gör. Men fick även med en mikrofon som jag ska koppla in, liten som fan va den iaf...

Just ja, om ni undrar vad jag skriver om så har jag fått stereon idag. ÄNTLIGEN, tog tid men nu har jag den iaf.. Gla jimmy just nu iaf!!!
Ska åka iväg och hämta Therese nu, hon slutar nu så. Får se vad vi hittar på för något...

C ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0