Faktiskt!

De va någonting jag kom att tänka på då jag satt i bilen på väg hem. Men glömde självklart bort det när jag väll kom in och satt mig här. Så typiskt asså...
Det är lite konstigt ändå, när jag inte är vid en dator eller då jag ligger i sängen för att sova t.ex, så kommer jag på hur mycket som helst att skriva om. Men när jag väl sitter bakom tangentbordet så står det HEEELT stilla i huvudet på mig.
Tror jag måste börja skriva ner allt jag tänker på, som komihåg lapp typ. Ingen dum idé faktiskt, ska nog börja göra det. Men då kom nästa problem, jag tror jag inte äger ett enda papper som jag kan skriva på. Men det går ju att skriva på mobilen, och den har jag ju med överallt, så det ska nog inte bli några problem där inte...

Har förresten tänkt på en sak till. Och det är att jag använder ordet "faktiskt" väldigt mycket. Vet inte varför, men senaste tiden har det bara blivit så. Känns helt enkelt helt rätt att använda det ordet faktiskt.

Men nu får det nog bli sängen, ska försöka sova fast jag har sovit så mycket idag. Ska ju upp och jobba imorgon så. Sen blir jag ledig typ 5 dagar tror jag det är...

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skriver ner på mobilen ibland när de är något jag kommer på som jag vill blogga om :)

2009-12-22 @ 23:41:49
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0