Energidryck!

Har varit med Niklas nu ikväll. Men han for hem för ett tag sen. Så jag ska kika runt här på datorn en sväng innan jag ska sova hade jag tänkt. Är lite små trött tror jag.

Blev beroende av energidryck står det i aftonbladet. Som om det vore någon nyhet? Klart att man kan bli beroende av det, det är ju fan bara massa socker, och hur länge har man inte vetat att man kan bli sockerberoende. Man kan väll bli beroende av det mesta faktiskt. Spel, godis, och kolla bara på mig, jag har ju gott och blivit beroende av clementiner. Dom är ju så goda juh. Aja...
Tyckte bara det var lite överdrivet att göra en stor rubrik om just det. När det finns annat som är farligt/hemskt här i världen. Hon dricker tydligen 7 burkar om dagen, och jag tror nog att det finns dom som dricker mer än så...

Sen undrar jag varför dom skriver om det just nu som om det vore en nyhet, när dom skrev om det bara för ett tag sen. Det här att dom skulle sätta 18år åldersgräns på energidryck. Dom skrev ju redan då att dom blir beroende av det. Så varför göra sådan stor grej om det igen.
Skriv om något nytt så det blir roligt att läsa...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0