Det finns hopp!

Hitta inget batteri, inte idag iaf. Men ska nog bli ett snart. Tog och köpte med mig lite fikabrö och for till mor och far och bjöd dom, även bror min fick fika också. Så det tyckte jag var lite snällt gjort av mig. Men nu är jag hemma igen vettu.

Just det ja, det här med stjärnfall som jag skrev om förut. Ni ska inte ge upp hoppet om att få er önskan uppfylld. Va nämligen en som sa till mig, som hade läst det där inlägget om stjärnfall.
"DET FINNS HOPP OM ÖNSKNINGAR". Vilket jag inte riktigkt höll med om. Men, denna person sa även en smart grejj faktiskt, som jag inte alls hade tänkt på...
"Tänk vad många här i världen som ser samma stjärnfall, klart att inte stjärnan hinner med att gör så allas önskningar blir uppfyllda".
Tåls att tänka på ändå, haha... Tror det är någon mer än jag som tänker lite för mycket, eller vad säger du? Du vet vem jag menar när du läser det här... ;)

C ya

Kommentarer
Postat av: RÄTT!

mmm, bra skrivet jimmy:) tåls inte alls att tänka på!

det ÄR så!!

2009-12-20 @ 18:34:42
Postat av: Jimmy själv

Hehe det tackar jag för ;) haha jasså du det säger du, får väll sluta fundera över det nu då. :)

2009-12-20 @ 18:42:44
URL: http://jimmystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0