Den var Hyfsad!

Nä men vad säger ni, ska vi gå och lägga oss eller? Vi kan sympati sova allihop vettja.  Nä man allvarligt talat så ska jag gå och sova nu, ska upp imorgon och fixa ljudet i bilen innan jag ska iväg och jobba vid 10:00. Jobbar 10-19:15 imorgon, som varje fredag då jag jobbar den tiden, hum ganska logiskt kom jag på.

Har förresten kollat på nyaste American pie ikväll. American pie - Book of love heter den. Var väll hyfsat bra, men man kunde ju lista ut hur filmen skulle sluta efter typ 5 minuter, eftersom alla är uppbyggda på samma sätt.

Aja sova sova säng säng säng...


C ya 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nejmen! Jag såg den igår faktiskt! Och som du säger man kunde lista ut slutet såklart.

2009-12-11 @ 02:53:12
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0