Byter hit och dit!

Sitter här och äter havregryn och fil och läser skvaller, och kom att tänka på att kändisar måste ju vara dom falskaste som finns. Varje dag står det ju någonting om att det tagit slut mellan två kändisar, sen några dagar efter så har dom helt plötsligt blivit förälskad i någon annan. Jag menar går det så fort att bara glömma någon och sedan träffa en ny direkt.
Vissa byter ju partner hur ofta som helst verkar det som. Snacka om att dom inte kan ha starka känslor för varandra när dom byter hit och dit.
Hur går det till egentligen, har dom inte synts på ett tag i tidningar så dissar dom sin nuvarande och hittar en ny bara för att dom ska synas i tidningar eller vad sitter det i?
Verkar ju som alla kändisar byter hit och dit, blir man så om man blir känd? Då hoppas ju jag inte på att jag blir känd iaf.
Och barn hit och dit gör dom med, hur många kändisar är det inte som har barn med 2-3 stycken olika? Fan tänk på barnen, hur kul är det för dom att se sin mor eller far i skvallerblaskorna lite då och då. Förut var ju giftemål något som höll, men nu gifter man sig hit och dit och ser sen om man verkligen vill leva med den personen. Allt är kändisarnas fel, tycker jag iaf.  Finns alltid någon som tar efter sin "idol" och tycker dom är hel häftiga. Själv har jag ingen idol alls tror jag, inte vad jag kan komma på iaf...
Men måste ju erkänna att dom är ju förbannat duktiga på skriva dom här som gör skvallerblaskorna. Man blir ju sugen på läsa om det står något speciellt på framsidan, sen handlar det om något HELT annat när man väl köpt den där förbannade tidningen. Så det lyckas dom bra med.
Men Själv brukar jag inte köpa dom, finns ju internet så mig går det ingen nöd på. Varför slänga ut pengar för att få veta vad Angelina Jolie käkar till lunch typ...

Nä nu får det bli sängen för mig tror jag, är en dag imorgon också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0