Besviken!

Har nästan nyss ätit faktiskt, det fick bli oxpytt för jag orkade inte laga något mer avancerat idag. Men det smakade inte så bra som jag hade hoppats på. Blev lite smått besviken om jag ska vara riktigkt ärlig.
Men man äter inte för att det är gott, utan för att överleva. Så ser jag på det...

Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra, har inga planer alls. Får se om man är med någon eller om det blir en lugn kväll i soffan bara.
Blir nog en tidig kväll iaf, ska upp och jobba imorgon och är trött. Men jobbar måndag och onsdag sen har jag ledigt några dagar faktiskt. Passar väll bra då det är jul och allt...
Jobbar nyårsafton istället då, men det har jag ingenting emot. Har inga planer ändå så.

Nä nu ska jag gå och diska efter mig, måste ju göra det eftersom ingen annan är här och diskar åt mig så.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0