Bara så ni vet!

Bara så ni vet så har jag slutat för dagen. For till mor och far och pratade lite innan jag gick hem. Vet inte om vi pratade om något intressant direkt men ord kom det från oss iafall. Så det var ju tur det, hade ju blivit en aning pinsamt kanske om jag kom dit och satt mig och ingen sa ett ord. Hade kanske varit en aning meningslöst...

Men nu ska jag ta och duscha sedan ska jag packa lite hade tänkt, åker iväg för att fira nyår med några kompisar imorgon så. Eller dom åker idag redan, men jag jobbar imorgon. Så jag far hem klockan 15:15 när jag slutar slänger mig in i duschen lite fort och sedan sätter jag mig i bilen och drar.
Så då kan det vara smart att packa redan idag så ag slipper det imorgon så jag kan fara direkt.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0