300 inlägg, och 90 kronor plus!

Nu jäklar, 300 inlägg nu när jag skrivit det här. Kör på så det ryker...

Det blev förresten inga clementiner idag, fastnade vid datorn och spelade poker. Blev medlem på svenskaspel.se för att jag hade fått ett erbjudande. Fick en trisslott så var ju tvungen att bli medlem. Vann 50 kr på den trisslotten, så då tänkte jag spela upp dom på poker, men istället så har jag 140 kr nu, så har gått plus 90 kronor alltså. 
Ska ta och spela en sväng till nu snart innan jag ska sova hade jag tänkt. Har ju inget att förlora om jag säger så, har ju inte betalat in någonting, och kan ju bara lägga över dom pengarna jag vinner på kontot så går jag ju bara plus helatiden, smart va?

Imorgon ska jag och Therese fara till Östersund, ska väll handla några julklappar kanske. Bäst att fixa det nu snart, det är ju inte så jätte länge kvar nu tills det är julafton så.
Sen är det bara nyårsafton kvar, sen slipper man allt som har med afton att göra ett tag. Jobbar nyårsafton ändå så har inte planerat in någonting alls faktiskt.

Nä nu ska jag vinna lite pengar igen, iaf försöka. Kan ju gå åt skogen med...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0